fbpx
ul. Z. Krasińskiego 2/30, Lublin
+48 570 122 110; +48 537 122 177

Wycieczka do Warszawy w ramach zajęć kulturoterapii!

W dniu 27 lipca 2023 16 Beneficjentów projektów pn.: „Droga do samodzielności II” i „Kierunek samodzielność III” wzięli udział w wyjeździe integracyjnym zorganizowanym w ramach zajęć kulturoterapii, czyli formy aktywnego spędzania czasu.

Naszą wizytę w stolicy rozpoczęliśmy od zwiedzania Zamku Królewskiego i apartamentów króla Stanisława Augusta. Wspólnie z edukatorem przeszliśmy przez wystawę „Apartamenty Królewskie” i posłuchaliśmy opowieści o codziennym życiu króla. Odwiedziliśmy m.in. Galerię Owalną, Pokój Audiencjonalny, Sypialnię, Gabinet i Garderobę Króla, a także Salę Tronową i Dziedziniec Wielki. Mieliśmy również niepowtarzalną okazję uczestniczyć w nakręcaniu zamkowych zegarów przez zegarmistrza, który opowiedział nam o symbolice czasomierzy.

Następnie udaliśmy się pod Pałac Kultury i Nauki, gdzie razem z przewodnikiem mieliśmy przyjemność zwiedzać: salę im. Mikołaja Kopernika, salę im. Adama Mickiewicza i salę marmurową. Nie mogliśmy także pominąć wjechania na Taras Widokowy na 30 piętrze gmachu skąd podziwialiśmy warszawską panoramę.

Po przewie obiadowej przyszedł czas na prawdziwą gratkę dla fanów piłkarskich emocji i koncertowych wrażeń. Ostatnim punktem wycieczki był PGE Stadion Narodowy, na którym przewodniczka zabrała nas nie tylko na stadionowe trybuny i płytę boiska! Uczestnicy wycieczki zwiedzili również piłkarskie szatnie i pomieszczenie odnowy biologicznej, salę konferencyjną, stadionową „autostradę” i strefę Mix Zone, a także usiedliśmy na prawdziwej ławce rezerwowych!

Wczorajsza wycieczka była dla uczestników projektów świetną okazją do nawiązania nowych znajomości, poznania wspaniałej historii Polski, otwarcia się na nowe bodźce i doznania, a także przełamania swoich leków przy wsparciu innych.

Dziękujemy wszystkim Beneficjentom za aktywny udział w wycieczce!

My już nie możemy doczekać się kolejnego wyjazdu

Przypominamy także, że rekrutacja do projektów nadal trwa!

Jeśli i ty chciałbyś/abyś wziąć udział w rekrutacji to projektów zapraszamy do kontaktu:

tel. 735-398-898

lub osobistej wizyty w Biurze Projektu pod adresem:

Krasińskiego 2/27 w Lublinie.

Wyjazd z został zorganizowany w ramach projektów współfinansowanych ze środków PFRON.